onsdag 24. juni 2009

Award & utfordring


Har fått award hos en av de første bloggerne jeg støtte på da jeg som helt ny kom inn i bloggverdenen. Jeg ble helt overveldet av hennes flotte hjem, og har siden da vært en fast følger av
De gode minner i en ny tid! :) Og bare etter noen dager så fikk jeg denne på ny i fra bloggeren Frå eit A4-liv, tusen takk til dere begge! :)


Med denne awarden følger det en tekst:

Denne bloggen invisterer i og tror på NÆRHET - nærhet i rom, tid og forhold!
'Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser eller selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelsene er kuttet vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig og gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!
Gi denne awarden til åtte bloggere som igjen må velge seg nye åtte.
Inkluder denne teksten i overskriften på awarden deres'"

2JJeg gir awarden videre til 8 ganske nyoppdagede bloggere som jeg følger. Disse her er alle flotte blogger, om dere tar turen innom så vil dere skjønne hva jeg mener! :)

Moderncountry
White Vintage
Charmerende gjenbruk
Wallas verden, brukt på ny
Nostalgi och Romantik
Vita Ranunkler
Annas hus på landet
Lilla Blanka


JeJeg har fått en utfordring av Vakre augeblikk & Wallas verden, brukt på ny.

Utfordringen i fra Vakre augeblikk lyder slik: Så här funkar det:* Länka till den som utmanat dig och sätt dessa regler på din blogg.*
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.* Utmana 7 stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till de.Låt de få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


Utfordringen i fra Wallas verden, brukt på ny: 6(u)interessante ting om meg.
Reglene er som følger:
1. Du må linke til bloggen som tagget deg 2.Lag en liste over 6 (u)interessante ting om deg selv 3.Tagg 5 andre bloggere, la dem få vite de er med og kommentere på deres blogg.

Så da slår jeg likesågodt 2 fluer i en smekk og forteller 7 uinteressante, hverdagslige og knappe ting om meg selv! :)

1. Jeg synger ofte i bilen til full musikk!
2. Jeg er både A og B menneske...
3. Ofte ønsker jeg at det var flere timer i døgnet!
4. Jeg kan av og til være utålmodig, om jeg holder på med noe så vil jeg få det ferdig så fort som mulig!
5. Jeg har det alltid travelt om morgenen
6. Jeg elsker skrekkfilmer!
7. Jeg har samlet på "antikviteter og snurrepiperier" i over 15 år...

Jeg sender utfordringen videre til den som måtte føle seg kallet! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar