onsdag 24. juni 2009

Jeg har fått 2 nye awarder!

Award 1

utmerkelse2

Denne awarden har jeg fått i fra min gode bloggvenn Vakre augeblikk som jeg regner med mange av dere allerede har stiftet bekjentskap til. Hærligere jente skal man lete lenge etter! Tusen takk Vanja-Elin, du aner ikke hvor stor pris jeg setter på denne! :)

Here are the rules:

  • Put the award on your blog
  • Link the person you received your award from
  • You can give the award to how many as you want
  • Put links of those blogs on yours
  • Leave a message on the blogs you have nominated

Disse har jeg valgt å gi awarden videre til:

Landlig eleganse, Herskapelig shabby, Landlig idyll i interiørhuset. Inspirasjon i hvitt, Violas romantiska hem og Angeln i vitt. Disse er alle 6 nye hyggelige bekjentskaper som jeg har lyst til å sette litt pris på, og de har alle så flotte blogger! :)

Award 2

Den andre awarden har jeg fått i fra Landlig eleganse, hun er en ganske ny blogger som allerede har klart å opparbeide seg en side som det er vel verdt et besøk. Tusen takk for at du valgte å gi en award til meg! :)

image

Regler for denne awarden er:

Regler for denne awarden er:
1. Vinneren kan kopiere denne logogen til hans/hennes side.
2. Lag en link til han/henne du fikk awarden fra.
3. Nominer minst 7 andre blogger.
4. Lag linker til disse bloggene på bloggen din.
5. Legg igjen beskjed på bloggene til de nominerte.

Den første jeg har lyst til å gi denne awarden til er min gode veninne med bloggen: Drømmen om paradis som nettop har begynt å blogge. Jeg vet at hun etter hvert vil vise mange kreative sider ved seg selv. :)

Videre vil jeg gi awarden til: Hespe - blogg om ting og tang, Bestas hus, My home is my castle-by Kari og Duse drømmer.

Jeg har valgt disse fordi at jeg syns de på hver sin måte har en flott og kreativ blogg, og her kan man finne MASSE inspirasjon! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar