onsdag 24. juni 2009

Her om dagen oppdaget jeg en ny flott blogg; Herskapelig Shabby. Hun har vært så snill å gi meg en award. Tusen takk, setter utrolig pris på at du tenkte på meg! :) Og så har jeg vært så heldig å få den enda en gang til! Også denne gangen i fra et helt nytt bekjentskap...tusen takk til Carpe Diem. Selv om jeg har awarden i fra før, så setter jeg like stor pris på at du ville gi den til meg! :)

***

skorpionens hj%C3%B8rne

Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET - nærhet i rom, tid og forhold!". Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser eller selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelsene er kuttet vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne awarden til åtte bloggere.

Denne awarden har jo vært i sirkulasjon en stund, så jeg gjør som sist jeg... gir den videre til den som måtte føle kallet! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar